Hotel Adam je svou polohou, v centru města Trutnov, ideálním místem pro pořádání firemních akcí, konferencí, seminářů či školení. K dispozici je konferenční sál o kapacitě až 32 osob, který je vybaven nejmodernější technikou. Zrealizujeme Vám akci na míru, přesně podle Vašich požadavků. Rádi zajistíme všechny potřebné doplňkové služby (ubytování, stravování, konferenční techniku, aktivity pro volný čas, doprava,…) pro Vaše školení, seminář, pracovní setkání či firemní oslavu a zároveň se postaráme o celou organizaci i průběh akce.
V případě zájmu o podrobnější informace a ceník ubytování pro firemní klientelu nás neváhejte kontaktovat.
BENEFITY PRO NAŠE KLIENTY
SPECIÁLNÍ CENY PRO FIREMNÍ KLIENTELU*
WIFI PŘIPOJENÍ ZDARMA
BOHATÉ SNÍDANĚ VE FORMĚ ŠVÉDSKÝCH STOLŮ
BRZKÝ PŘÍJEZD (pokoj připraven již ráno**)
POZDNÍ ODJEZD (je možné využít pokoje déle než do standardních 12:00**)
FAXOVÉ A TISKOVÉ SLUŽBY (až do 20-ti stran denně)
Uvedená cena obsahuje DPH.
V termínech svátků v ČR i v zahraničí si hotel vyhrazuje právo nabídnout jinou cenu.
* Speciální ceny ubytování pro firemní klientelu stejně jako ceník dalších služeb Vám rádi zašleme prostředníctvim e-mailu
**Brzký příjezd a pozdní odjezd nabízíme dle aktuální obsazenosti hotelu.